Rozmiar, wygląd, cena – czym jeszcze kierować się przy wyborze ławek korytarzowych do firmy?

Opublikowany w dniu : 09-11-2019 | Przez : SEOadmin | W kategorii : Offtopic

0

Elegancki korytarz jest bardzo ważnym elementem każdej firmy, gdyż to najpierw do niego wchodzą pracownicy, klienci, i inni odwiedzający goście. Jego schludny wygląd oraz przemyślany wystrój świadczy o właścicielach firmy.

Wystrój korytarza powinien mieć odzwierciedlenie w innych częściach budynku firmy: meble powinny współgrać z tymi umieszczonymi np. na sali konferencyjnej czy biurach. Korytarz jest świetnym miejscem do zainstalowania różnego rodzaju szafek, krzeseł, ławek, kanap, stolików. Na korytarzach firm często znajdują się też ławki. Jak powinny wyglądać ławki odpowiednie dla firm? Jaki powinien być ich rozmiar? Ile powinny kosztować? Na co jeszcze zwrócić uwagę przy zakupie ławek korytarzowych?

W przypadku wyboru ławek powinniśmy zastanowić się nad ich trwałością oraz jakością, wygodą użytkowania i efektywnym wyglądem. Zwróćmy uwagę, jakie materiały zostały użyte do jej produkcji oraz na łatwość ich czyszczenia. Zastanówmy się jakich wymiarów ławka będzie użyteczna we wnętrzu, w którym chcemy ją umieścić.

Ławki są trafnym wyborem, szczególnie jeśli budynek firmy posiada dość wąskie korytarze. Ławki sprawdzą się w każdej poczekalni. Będą też idealnie pasowały do firmowych przestrzeni typu open space hall: hall firmowy tworzony jest na podobieństwo parku miejskiego, w którym znajduje się lada recepcyjna; hol zdobią ławki oraz zasadzone w nim drzewka.

Na co jeszcze zwrócić uwagę?

Jeśli brak na korytarzu miejsca na fotele i sofy, można z powodzeniem wykorzystać proste rozwiązanie jakim jest „zwykła” ławka. Pierwsze nasze skojarzenie jest zapewne takie, że ławka to mebel twardy, niewygodny, nieprzyjemny i zimny. Bogate oferty sklepowe wyprowadzą nas jednak z tego błędnego przekonania. Ławka to mebel stylowy i wbrew pozorom – wygodny, który usatysfakcjonuje nawet wymagające osoby. Jeśli kupujemy mebel do firmy, w której czas oczekiwania na wizytę czy rozmowę kwalifikacyjną, może być dość długi, wybierzmy przede wszystkim rozwiązanie komfortowe. Najlepiej wybrać ławę obitą grubą warstwą materiału – przybranie wygodnej pozycji podczas oczekiwania, wpłynie na zadowolenie naszego klienta czy przyszłego potencjalnego pracownika. Na wygodę spoczywającego wpłynie tkanina, którym obita jest ławka a także grubość siedziska. Materiał wewnętrzny nie powinien ulegać trwałemu zniekształceniu czy spłaszczeniu, zaś materiał zewnętrzny, którym jest pokryty, powinien być przyjemny w dotyku i łatwy w czyszczeniu. Obicie powinno być pokryte warstwą teflonu, co czyni taki mebel odpornym na wsiąkanie w niego zabrudzeń i sprawia, że jest łatwy do wyczyszczenia w przypadku jego poplamienia.

W dostępnych dla klienta przybornikach, które zawierają próbki materiału, znajdziemy przeróżne desenie i kolory takich obić. Warto też zastanowić się nad pikowanym siedziskiem ławy – całość prezentuje się wtedy bardzo elegancko, co sprawi że nawet przeciętny korytarz zostanie odmieniony i nabierze charakteru. W ost. czasie do łask powraca przyjemny w dotyku welur, możemy też rozważyć wybór ławki z eco skóry – to także niezwykle oryginalny mebel, który wpasuje się szczególnie dobrze w minimalistyczne, ale eleganckie wnętrze firmy.

Ławka może zostać podkreślona dodatkami takimi jak kryształki, ozdobne ćwieki meblowe czy też guziki. Dobrze przemyślmy, czy takie dodatki będą dla wystroju naszej firmy odpowiednie oraz czy nie wpłyną one na trwałość mebla lub wygodę siedzenia.

Ławki – co mamy do wyboru na rynku?

Ławki cechuje różnorodność kształtów jak i materiałów, z których zostanie wykonana. Warto zastanowić się, czy chcielibyśmy posiadać prosty, ponadczasowy mebel czy zainspirować się nowymi trendami w meblarstwie. W przypadku stylowych ławek drewnianych do wyboru mamy rodzaj drewna, z którego zostanie zrobiona. Długa, masywna, dębowa ława, z ozdobnym oparciem i podłokietnikami, sprawdzi się dosłownie wszędzie – jeśli zostanie wykonana na wymiar, nie będzie problemu z usytuowaniem jej w wąskim korytarzu. Podczas wyboru zwróćmy uwagę na wymiary: szerokość, wysokość, długość. Rozważmy ile osób powinno się na niej zmieścić. Najlepiej, kiedy każdy jej użytkownik może usiąść na niej bez ścisku – mamy możliwość zakupienia ławki z kilkoma podłokietnikami, co sprawi że każdy jej użytkownik wygodnie się na niej usadowi, a dodatkowo będzie miał zapewnioną dostateczną ilość miejsca. Ogromny wpływ na komfort siedzenia, ma też szerokość siedziska oraz rodzaj i wyprofilowanie oparcia. Sprawdźmy też koniecznie, jakie może być maksymalne obciążenie ławki. Ławka może być wyposażona w cienkie drewniane nóżki lub być meblem ciężkim, ustawionym na grubych, masywnych nogach.

Zapytajmy producenta o to, czy będzie możliwe jej przenoszenie, czy też jest to ławka przytwierdzana na stałe. Istnieją ławy montowane na stałe – ich oparcia lub siedziska są przytwierdzane do ściany. Dowiedzmy się jaką ma wagę i czy damy radę przenieść ją np. w dwie osoby. Rozważmy jej cenę w oparciu o jakość wykonania i zastanówmy się jak długo powinna nam ona służyć. W przypadku wyboru mebli do prestiżowych firm, ich cena nie powinna grać głównej roli, szczególnie dlatego że jest to mebel przeznaczony do używania przez lata. Dowiedzmy się jakie będą ewentualne koszty jej naprawy – np. jaki będzie koszt wymiany tapicerki.

Szeroki wybór ławek znajdziesz tutaj: https://eldor-meble.pl/k/1426/lawki-szatniowe-i-korytarzowe/

VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0.0/5 (0 oceny cast)
Udostępnij ten post na:

    Napisz komentarz