Gdzie najlepiej kupić rolki do bram przesuwnych?

Posted on : 07-07-2020 | By : admin | In : Offtopic

0

Brama wjazdowa jest istotną częścią ogrodzenia posesji: zabezpiecza teren przed wkroczeniem na niego osoby niepowołanej, usprawnia wjazd na podwórze oraz stanowi świetną ozdobę działki. Ze względu na atrakcyjny wygląd i komfort użytkowania, najczęściej wybieranym rozwiązaniem jest montaż bramy przesuwnej. Aby nie wystąpiły problemy przy jej otwieraniu, warto zadbać o wybór dobrej jakości elementów potrzebnych do montażu. Dużą wagę powinniśmy przywiązać do wyboru odpowiednich rolek, bowiem to one odpowiadają za lekki i płynny ruch bramy.

Gdzie zakupić dobrej jakości elementy, potrzebne do montażu bram przesuwnych?

Rolki należą do najważniejszych części konstrukcji bramy przesuwnej. Wśród nich wyróżnić możemy rolki stabilizujące bramę w pionie (górna i dolna rolka prowadząca) oraz rolkę ułożyskowaną, wspomagającą wsunięcie bramy na najazd (rolka najazdowa). Niezwykle istotne jest to, aby podczas użytkowania bramy nie napotkać jakiegoś problemu, dlatego poza naszą dbałością o bramę, okresowe smarowanie elementów jezdnych, powinniśmy wybrać wspomniane elementy u sprawdzonego sprzedawcy. Najlepszą decyzją, jaką możemy podjąć, jest ich zakup wprost od producenta. W miejscu tym dostajemy gwarancję na niezawodność produktu i możliwość jego długotrwałego użytkowania, bez konieczności dokonywania częstych napraw czy wymiany w krótkim czasie licząc od daty zakupu. Dobry producent dba o to, aby części do bram wykonywane były z trwałych, odpornych na rdzewienie i promieniowanie UV materiałów, zaś maszyny konstruujące rolki działały sprawnie i były regularnie sprawdzane przez specjalistów.

Producent, najlepiej posiadający już co najmniej kilkuletnie doświadczenie na rynku, z pewnością zwróci uwagę na stopień ścieralności rolek i zapewni swoim klientom dostęp do takich, które przetrwają w dobrym stanie jak najdłużej. Możemy mieć pewność, że rolki wyprodukowane z dbałością u producenta, będą charakteryzowały się nieco wyższą ceną, niż na targowisku, sklepie budowlanym czy supermarkecie, jednak mimo wszystko, będzie to wydatek jednorazowy, na wiele lat. Elementy jezdne z niesprawdzonego źródła mogą wymagać częstych napraw czy wymiany, przez co tak naprawdę wykosztują nas o wiele więcej, wliczając w to pieniądze, czas poświęcony na ich naprawę i… nerwy. Co istotne – zatrudnieni w dobrej firmie fachowcy, posłużą poradą, odpowiedzą na wszelkie dręczące nas pytania i pomogą nam dobrać idealne rolki do posiadanej przez nas bramy.

Brama wjazdowa przesuwna będzie niezawodna, jeśli wybierzemy do jej montażu elementy najwyższej jakości, najlepiej zakupione wprost od producenta – sprawdź: http://e-kolka.com.pl/k/293/rolki-do-bram-przesuwnych/.

Shoper i ErpBox – połączenie sił dla sukcesu w eCommerce

Posted on : 20-04-2020 | By : SEOadmin | In : Offtopic

0

Sprzedaż internetowa stała się w ostatnim czasie bardzo popularna, dlatego większość przedsiębiorców poszukuje nowoczesnych narzędzi i technologii po to, aby zwalczając konkurencję, utrzymać przychody swojej firmy na stałym poziomie. Jeśli jesteś właścicielem sklepu postawionego na oprogramowaniu Shoper, a Twoim celem jest odniesienie sukcesu w eCommerce – ten artykuł został napisany właśnie dla Ciebie!

ErpBox i Shoper – stale rozwijające się technologie

W dotarciu na szczyt i odniesieniu e-sukcesu może pomóc Ci system ErpBox – innowacyjne narzędzie, które możesz zintegrować ze sklepem Shoper, a także innymi kontami na kanałach sprzedaży, których jesteś posiadaczem. Zarówno oprogramowanie Shoper, jak i wspomniany system są technologiami wciąż rozwijającymi się i wyposażanymi w wiele nowych funkcji. Zachęcamy Cię do sprawdzania nowinek, często odwiedzając stronę internetową https://www.erpbox.pl/integracja-shoper-z-allegro-i-innymi-kanalami-sprzedazy-w-erpbox-sprawdz-mozliwosci/ i zapoznając się z cyklicznie dodawanymi na naszego bloga notkami. Tutaj jesteśmy w stanie tylko przybliżyć jakie możliwości dla sukcesu w eCommerce daje połączenie tych dwóch nowatorskich rozwiązań.

Korzyści wynikające z połączenia Shoper i ErpBox

Dlaczego warto? Shoper spełnia oczekiwania – nawet te wygórowane – prawdziwych sprzedawców-profesjonalistów, dlatego cieszy się wśród Polaków coraz większą popularnością. Dostęp do atrakcyjnych szablonów graficznych, nowoczesne formy płatności czy sklep na Facebooku są powodami, które zachęcają szerokie grono przedsiębiorców do skorzystania z tego narzędzia. Drugim przydatnym narzędziem jest właśnie ErpBox, które dzięki integracji z Shoperem – a także innymi platformami sprzedażowymi (Morele, eBay, Amazon) – może stać się Twoim idealnym sprzedażowym pomocnikiem. Integracja pozwala na uproszczenie i przyspieszenie wykonywanych czynności związanych z obsługą sklepów internetowych.

Najlepszym ku temu dowodem jest oparcie systemu ErpBox na szybkich i niezawodnych dyskach, które pozwalają na szybkie przetwarzanie danych pochodzących ze wszystkich źródeł (sklepów) oraz połączenie przez API. Wszystkie pobrane dane (nazwa produktu, jego waga, data wystawienia ogłoszenia, wariacje produktu, opisy, SKU, EAN, podatek VAT, zdjęcia produktów) rozmieszczone zostaną w jednym miejscu – nie tylko będziesz miał do nich łatwy dostęp, ale również z tego jednego miejsca będziesz mógł zarządzać wszystkimi Twoimi ogłoszeniami. To w tym miejscu możesz dane ogłoszenie usunąć, czasowo zawiesić dodając do archiwum lub wznowić. W jedno miejsce na platformę ErpBox pobrane zostaną dane do wysyłki oraz informacje o dokonanych płatnościach.

Aplikacja ErpBox w Shoper App Store

Jak i gdzie skorzystasz z przedstawionej opcji? Jeśli posiadasz już konto na Shoper, możesz zajrzeć do zakładki „Shoper dodatki”, w której pomiędzy „Regulaminem sklepu”, „certyfikatem SSL” czy „pakietem Office”, znajdziesz „App Store”. To właśnie w „App Store” znajdziesz aplikację ErpBox.

Przetestuj, oceń i poleć znajomym jeśli nasz system okaże się pomocny!

Koła poliamidowe – dlaczego warto je wybrać?

Posted on : 09-03-2020 | By : SEOadmin | In : Offtopic

0

Tworzywa sztuczne bez wątpienia zrewolucjonizowały codzienne życie – często to tańsze i pod różnymi względami praktyczniejsze tworzywa dla wielu przedmiotów czy przyrządów. Znalazły zastosowanie w wielu dziedzinach produkcji, a to znaczy że możemy się często nawet nie spodziewać, jak często nas otaczają.

Kto chciałby na przykład szukać poliamidu w swoim otoczeniu, powinien rozglądać się chociażby wśród ubrań – ale może też nisko się schylić i dokładnie obejrzeć dolne partie mebli czy akcesoriów. Bo poliamid to dość popularne tworzywo dla kółek: tych niedużych części, które tak niepostrzeżenie ułatwiają nam codzienne funkcjonowanie i wnoszą do niego bardzo potrzebną nutkę komfortu.

Dlaczego koła poliamidowe są praktyczne?

Poliamid to substancja, która uwagi na swoje właściwości fizyczne i chemiczne okazuje się bardzo dobrym tworzywem dla kółek – czyli dla części, które muszą znosić niemałe obciążenia i mieć dużą odporność na ścieranie. To jednak tylko początek zalet poliamidu, które przemawiają za tym, żeby zdecydować się właśnie na kółka wykonane z tej substancji. Ze względu na niewielki współczynnik tarcia, takie koła łatwo ruszają z miejsca, a więc wzbogacony o nie sprzęt łatwiej ruszyć z miejsca i przesunąć. Poliamid tłumi drgania, a to znaczy że toczący się mebel czy przyrząd będzie przemieszczał się pewnie, nie wpadając w drgania. A to, że jest odporny na inne odczynniki chemiczne, to wskazówka, że nie trzeba się bać żadnych tego rodzaju przeszkód na drodze, po której będą toczyć się koła.

Żeby znaleźć koła poliamidowe, wystarczy znaleźć producenta kół, który ma do zaoferowania swoim klientom szeroki asortyment. Wśród kół wykonanych z tworzyw sztucznych powinny znaleźć się i takie, które sporządzono właśnie z poliamidu. Podobnie jak w przypadku kółek zebranych w innych kategoriach, także i te pojawiają się w różnych rozmiarach i w różnych oprawach. Można więc, zależnie od własnych potrzeb, wybrać kółka małe, średnie albo duże, takie które będą stabilnie trzymać się w jednej pozycji i nie zmienią kierunku jazdy albo i takie, które będą obracać się wokół własnej osi i w ten sposób przemieszczą się w dowolną stronę.

Na tego rodzaju części powinni zwrócić uwagę przede wszystkim ci, którzy szukają części jednocześnie lekkich i bardzo wytrzymałych. Te kółka najczęściej są koloru białego, ale to oczywiście nie jest żadna zasada – można spotkać się z takimi ofertami producentów, w których poliamidowe części są w innych kolorach, na przykład w szarym, niebieskim albo czerwonym. To kolejna kwestia, którą można rozważyć, biorąc pod uwagę swoje upodobania.

Rozpoczynasz sprzedaż na Allegro? Zrób to z Menedżerem!

Posted on : 24-02-2020 | By : SEOadmin | In : Offtopic

0

Rozpoczynając działalność na portalu Allegro.pl z pewnością wiesz już, że najważniejszą kwestią jest skuteczna sprzedaż produktów. Aby tak się jednak stało, od samego początku powinieneś zadbać o to, byś stał się popularnym sprzedawcą i wzbudzał zaufanie klientów. Na podjęcie decyzji o zakupie Twojego produktu duży wpływ ma sposób wystawienia oferty. Na ocenę Twojego sklepu wpływa zaś szybka obsługa klientów. Sprawne zarządzanie sprzedażą jest więc priorytetem i możesz sobie to umożliwić, wykorzystując dostępne na rynku narzędzia. Jednym z takich rozwiązań jest specjalistyczne oprogramowanie – ErpBox.

ErpBox – narzędzie do automatyzacji e-sprzedaży

Nowoczesne narzędzie, jakim jest ErpBox, znacznie poprawi jakość Twojej pracy i pomoże Ci w rozwoju firmy. Wszystko dzięki temu, że platforma ta zintegrowana jest z kanałem sprzedaży Allegro. Dzięki takiej integracji, specjalistyczne oprogramowanie, wyręczy Cię w przyjmowaniu i obsłudze złożonych przez klienta zamówień, pozwalając Ci na sporą oszczędność czasu i nerwów. Co równie istotne, takie rozwiązanie będzie sprzyjało zwalczeniu konkurencji. W jaki sposób można osiągnąć takie rezultaty? Wszystko to za sprawą wbudowanego w platformę menedżera aukcji!

Funkcje menedżera aukcji Allegro

Menedżer aukcji Allegro jest przydatnym narzędziem w pracy każdego sprzedawcy, tak naprawdę niezależnie od stopnia jego zaawansowania – nawet nowicjusz poradzi sobie z jego opanowaniem.

To nowoczesne i bardzo intuicyjne rozwiązanie będzie miało duży wpływ na zwiększenie sprzedaży, a korzystanie z niego zauważalnie skróci czas potrzebny do wystawiania ogłoszeń i zarządzania nimi. Co niezwykle ważne, menedżer jest systematycznie aktualizowany i dostosowywany do zmieniających się w Allegro standardów. Dlaczego więc nie spróbować?

Wystawianie ogłoszenia przy skorzystaniu z menedżera jest bardzo łatwe, dzięki dostępności wielu wbudowanych narzędzi, z którym za każdym razem możemy skorzystać. Czynności wykonywane każdorazowo przy dodawaniu przedmiotu, zostają zoptymalizowane poprzez możliwość wyboru jednej opcji spośród kilku stałych. Wbudowany zestaw parametrów pozwala na sprawne uzupełnienie wymaganych pól z informacjami o produkcie, zaś zdjęcia dostępne w bazie przykładowych zdjęć pomogą nam w szybkim dodaniu produktu na wirtualną sklepową półkę. Narzędzie jakim jest menedżer wyświetla informacje o dodanych produktach, dla których powinniśmy uzupełnić nową cechę; pozwala także na wprowadzanie własnych szablonów aukcji, które wielokrotnie możemy wykorzystywać, a tym samym zaoszczędzić trochę czasu. Należy pamiętać, że każde drobne rozwiązanie, oszczędzające kilka sekund teraz, będzie wpływało na zaoszczędzony czas w ogóle – w minutach czy nawet godzinach!

Kolejną funkcją dostępną w menedżerze jest możliwość promowania aukcji, dzięki takim opcjom jak wyróżnienie, podświetlenie czy pogrubienie. Ogromną z jego zalet jest możliwość wystawiania ogłoszeń w formie wielowariantowej. Jej zadaniem jest zwiększenie prawdopodobieństwa, że klient zakupi produkt w Twoim sklepie Allegro, nie u konkurencyjnego sprzedawcy! Możliwość ta pozwala na segregację ogłoszeń według określonych dla danej kategorii parametrów, dzięki czemu klient widzi różne propozycje wyszukanego przez siebie przedmiotu. Przykładem może być wyszukana przez klienta pasta do zębów. Klientowi wpisującemu w wyszukiwarkę „miętowa pasta do zębów”, ukazują się też inne propozycje: ziołowa pasta do zębów, cytrynowa pasta do zębów, wybielająca pasta do zębów. Jest to skuteczny zabieg, dzięki któremu możliwe jest zwiększenie ilości zakupionych produktów właśnie w Twoim sklepie!

Inną zachętą dla skorzystania z ErpBoxa i jego wbudowanych możliwości może okazać się łatwa aktualizacja stanu magazynowego. Ilość dostępnych produktów jest dla klienta bardzo ważna, dlatego pamiętaj by posiadać jego odpowiednią ilość. Resztę pracy wykona za Ciebie menedżer Allegro– na pewno poinformuje Cię o produkcie, który się już skończył. Innowacyjne narzędzie pomocne jest również w czytelnym filtrowaniu dostępnych produktów, dlatego nie przeoczysz który towar powinieneś zamówić z wyprzedzeniem, zanim się skończy!

Ciekawą opcją jest też to, że program umożliwia włączenie i wyłączenie oraz dodawanie i usuwanie wielu ofert sprzedaży równocześnie. Menedżer pozwala również na automatyczne określenie powodu zakończenia aukcji poprzez wyświetlenie informacji o tym, w jaki sposób ogłoszenie zostało zakończone – ręcznie lub z powodu braku stanu magazynowego. Dzięki menedżerowi aukcji Allegro mamy dostęp do historii zmian w ogłoszeniu oraz mamy możliwość przeniesienia zakończonej już oferty do archiwum. Oferty zachowane w archiwum w każdej chwili możemy wznowić, jeśli znów będziemy w posiadaniu danych produktów na sprzedaż. Funkcją, o której nie można zapomnieć, jest możliwość obsługi cenników dostawy ustawionych w Allegro.

Menedżer aukcji Allegro jest narzędziem bardzo intuicyjnym, a edytowanie w nim ofert jest niezwykle łatwe, przez co polecany jest także sprzedawcom dopiero co rozpoczynającym swoją przygodę z działalnością na portalu Allegro. Wachlarz dostępnych w menedżerze opcji sprawi, że sprzedaż okaże się niezwykle skuteczna!

Wszystkie potrzebne informacje możesz znaleźć na stronie internetowej www.erpbox.pl

Hurtownia spożywcza – jak duże znaczenie ma dla sprzedawców?

Posted on : 09-02-2020 | By : SEOadmin | In : Offtopic

0

Zanim towar trafi na sklepowe półki, zazwyczaj przechodzi wstępną dystrybucję za pośrednictwem hurtowni. Jest to niezbędny proces, który umożliwia efektywne rozesłanie poszczególnych produktów do wybranych sklepów, tak, aby zaopatrzenie było stałe, a nowe dostawy zawsze wiązały się ze świeżymi artykułami spożywczymi. Jeśli ma się zamiar prowadzić własny sklep, to niezwykle istotne, aby nawiązać długoterminową współpracę z jedną lub kilkoma hurtowniami.

Jak stwierdzić, czy dana hurtownia spożywcza jest dobrym partnerem biznesowym?

Istotny jest tu nie sam fakt nawiązania współpracy z hurtownią, ale wybór tego, z usług której firmy tak naprawdę chcemy korzystać. Zadowolenie klientów sklepu opiera się w dużej mierze na faktycznej jakości oferowanych produktów, która wiąże się w sposób bezpośredni z tym, jakiej klasy towar zapewni nam dana hurtownia spożywcza. To oczywiste, że wybór ten może być stosunkowo trudny – coś takiego, jak umowa z hurtownią „na próbę” w większości przypadków po prostu nie wchodzi w grę. Aby rozwiązać ten problem, najlepiej zastosować się do powszechnie znanych zasad rynku i zasugerować się opinią konsumentów, którzy mieli przyjemność (lub nieprzyjemność) podjąć się z konkretną hurtownią współpracy.

Oceny, opinie i recenzje są bez wątpienia najlepszym źródłem informacji, z którego można w tym wypadku skorzystać. Hurtownie często zaopatrują wiele sklepów jednocześnie, dlatego kierując się zdaniem ich pozostałych klientów, stosunkowo szybko można określić, czy dana firma jest godna zaufania. Takiego szacunku można dokonać na podstawie kilku wyznaczników:

  • Cen produktów – prawdopodobnie najbardziej istotna kwestia i pierwsze rzecz, którą sprawdza się podczas zapoznawania z hurtownią. Niższe ceny towaru oznaczają możliwość wyższej marży, co z kolei przekłada się na większy zarobek sklepu.
  • Dostępny asortyment – chociaż można korzystać z kilku hurtowni jednocześnie, tak każda kolejna wiąże się z dodatkowymi formalnościami. Aby zapewnić szeroki asortyment swojego sklepu, warto podjąć się współpracy z hurtownią o równie rozbudowanej ofercie.
  • Niezawodność – szeroko rozumiana „stabilność”, jaka wykazuje się dana hurtownia spożywcza to przede wszystkim kwestia terminowości i stałej dostępności towaru, co jest bardzo ważne przy późniejszej sprzedaży detalicznej.

Wybór ten warto dogłębnie przemyśleć, gdyż ma on bezpośredni wpływ na późniejszy rozwój działalności, szczególnie jeśli sklep jest stosunkowo nową inwestycją, pozbawioną długoletnich kontaktów biznesowych.

Koła do dużych obciążeń – czym powinny się charakteryzować?

Posted on : 05-02-2020 | By : SEOadmin | In : Offtopic

0

Koła są elementami szczególnie często wykorzystywanymi w wózkach paletowych i transportowych. Używa się ich do transportu ciężkich towarów w magazynach, a także w firmach przeprowadzkowych do sprawnego przemieszczenia mebli o większych gabarytach. Mogą być pomocne także podczas zwykłego przemeblowania jako część mebla – sofy czy szafy – pozwalająca na szybkie i sprawne jego przemieszczenie. Głównym zadaniem kół do dużych obciążeń – bo właśnie im poświęcony jest artykuł – jest skrócenie czasu pracy i wyeliminowanie wysiłku, kiedy to każdy pracownik musiałby własnoręcznie przenosić ciężkie produkty czy meble. Dodatkową zaletą kół do dużych obciążeń jest zwiększenie bezpieczeństwa pracy wszystkich osób, które z takim zadaniem muszą sobie poradzić. Czym powinny charakteryzować się koła do dużych obciążeń?

Jakość wykonania na pierwszym miejscu

Koła do dużych obciążeń przede wszystkim muszą spełniać normy bezpieczeństwa, dlatego powinny być wykonane solidnie, przy użyciu materiałów najlepszej jakości. Koła spełniające te wymogi znajdziemy tylko w renomowanych firmach – tylko wtedy mamy pewność, że zostały one porządnie wykonane, a podczas ich produkcji nie oszczędzano na ilości czy rodzaju materiałów.

Na jakie inne cechy powinniśmy zwrócić uwagę, by mieć pewność że koła spełnią nasze oczekiwania i nadadzą się do transportu materiałów o dużej wadze?

Parametry techniczne

Firmy proponują modele kół o różnych parametrach technicznych, takich jak średnica, nośność czy szerokość bieżnika. Wszystkie te parametry mają wpływ na stabilność mebla czy urządzenia, w którym zostały zamocowane oraz na bezpieczeństwo osób przesuwających taki mebel czy wózek magazynowy.

Prawidłowo dobrana nośność koła wpływa przede wszystkim na jego płynną pracę i na ten parametr powinniśmy zwrócić szczególną uwagę podczas zakupu. Dobrze dobrane koła do danego obciążenia powinny być priorytetem bezpieczeństwa podczas używania wózków paletowych. Pracownicy dobrej firmy z całą pewnością będą w stanie dobrać koło odpowiednie do naszych potrzeb. Źle dobrana nośność koła może zwiększyć ryzyko wypadku, spowodować wyższe opory toczenia czy też skróci jego żywotność.

Korpusy i bieżniki kół

W przypadku bieżników kół ważne jest to, aby zostały one wykonane z materiału mocno odpornego na ścieranie czy pękanie. Ważną sprawą jest również to, by nie niszczyły ani nie brudziły posadzki, co przy mocnym nacisku trzeba wziąć pod uwagę.

Najbardziej odpowiednimi materiałami do produkcji kół do dużych obciążeń są aluminium i poliuretan. Koła aluminiowo-poliuretanowe mają aluminiowy korpus z trwale połączonym bieżnikiem poliuretanowym. Dzięki wykorzystaniu w budowie korpusu aluminium, koła są bardzo wytrzymałe. Bieżnik wykonany z poliuretanu warto wybrać z uwagi na to, że może posłużyć przez długi czas bez żadnych oznak zniszczenia czy zużycia. Warto dodać, że nawet przy dużych obciążeniach, nie zostawia na posadzce śladów a nabyte podczas długotrwałego użytkowania odkształcenia trwałe są naprawdę niewielkie. Poliuretan jest materiałem sztywnym, ale bardzo sprężystym, dlatego szczególnie przy dużym nacisku, bieżnik poliuretanowy sprawdza się idealnie. Co więcej, charakteryzuje się on szczególnie wysoką nośnością. Twardość bieżnika standardowego koła to 92 Shore A. Niektóre firmy na życzenie klienta tworzą koła o większej twardości, przeznaczone do jeszcze większych obciążeń.

Cichobieżność

Zarówno koła meblowe jak i koła przeznaczone do montażu w wózkach paletowych, powinny być cichobieżne. Ciche toczenie kół zagwarantują nam poliuretanowe bieżniki. Koła, do których produkcji użyto poliuretan, wyjątkowo dobrze tłumią drgania i absorbują uderzenia.

Obudowy spawane i łożyska kulkowe

Wytrzymałość kół zwiększą łożyska kulkowe oraz koła aluminiowo- poliuretanowe w obudowach spawanych. Warto podczas zakupu zwrócić na to uwagę i tylko takie koła wybierać, nawet jeśli ich koszt jest o wiele wyższy.

Obrotowe koła

Do dyspozycji mamy koła, które mogą obracać się w zakresie 360 stopni. Dzięki kołom obrotowym o zwrotności 360 stopni, manewrowanie nawet bardzo ciężkimi wózkami czy meblami nie sprawi nam większych problemów.

Hamulce

Warto wiedzieć też o tym, że możemy zdecydować się na zakup kółek z hamulcami. Umożliwią nam one unieruchomienie mebla czy ciężkiego wózka w dowolnym momencie i zapobiegną jego przemieszczaniu się, a ma to ogromny wpływ na nasze bezpieczeństwo. Dzięki hamulcom mamy pewność, że wózek z ciężkim towarem stabilnie utrzyma się w wyznaczonym miejscu, zaś sofa czy szafa nie będzie się nam niezręcznie przesuwała.

Koła do dużych obciążeń cechować powinna przede wszystkim jakość ich wykonania oraz materiały wybrane do ich produkcji. Kolejne istotne sprawy, na które powinniśmy zwrócić uwagę to odpowiedni dobór parametrów technicznych kół oraz obecność hamulca. Jeśli zakupu dokonamy w renomowanej firmie – z całą pewnością – w odpowiednim ich wyborze, pomogą wykwalifikowani pracownicy. Dzięki temu zapewnimy bezpieczeństwo sobie czy też naszym pracownikom. Wybierzmy koła w obudowie spawanej, dzięki czemu wybrane koła posłużą nam na dłużej. Manewrowanie wózkiem czy kanapą ułatwią nam koła obrotowe w zakresie 360 stopni – dzięki nim praca pójdzie zręcznie i szybko! Ostatnią naszą podpowiedzią jest zwrócenie uwagi na cichobieżność kół – szczególną jej gwarancję da nam koło z bieżnią poliuretanową!

Artykuł powstał we współpracy z: http://www.poliuretanyczaniec.pl/.

Nowa pasja na nowy rok: własna szklarnia”

Posted on : 07-01-2020 | By : SEOadmin | In : Offtopic

0

Nowy Rok zawsze przynosi ogrom możliwości. Nie mamy na myśli zwyczajnych postanowień noworocznych, obejmujących udoskonalanie swoich cech charakteru czy dbanie o sylwetkę, ale o znalezienie nowych zainteresowań. Dobrym pomysłem na ciekawe hobby jest założenie własnej szklarni. Jak utrzymać nową pasję, którą jest sprawowanie opieki nad szklarnią? Co będzie nam potrzebne, by rozpocząć? W jaki sposób i w jakich naczyniach przygotować rośliny, które wkrótce zamierzamy uprawiać w szklarni?

Jak utrzymać nową pasję – prowadzenie własnej szklarni?

Chcąc wytrwać w noworocznym postanowieniu o prowadzeniu własnej szklarni, ważne jest to, aby znać jego cel. Założenie szklarni jest świetnym sposobem, jeśli chcemy przez cały rok mieć dostęp do bogatych w witaminy i mikroelementy ziół i warzyw. Dodatkowo, do sumiennego dbania o rośliny, będzie nas zachęcać fakt, że mają one zbawienny wpływ na nasze zdrowie, a także poprzez wykonywanie prac manualnych, przyczyniają się do psychofizycznego rozwoju naszych dzieci.

1) Wpływ na zdrowie, urodę i samopoczucie

Do wytrwania w noworocznym postanowieniu powinno zachęcić nas chociażby to, że dzięki uprawie własnych ziół, sami będziemy mogli stworzyć kosmetyki na ich bazie. Są one ogromnie cenne dla urody jak i naszego zdrowia, a wykonane z nich produkty, naturalne i tanie. Zioła możemy zastosować dla lepszego samopoczucia np. w aromaterapii. Możemy przemycić je w przygotowanych przez nas wonnych olejkach do kąpieli czy masażu. Z dostępnych w szklarni ziół i warzyw przygotujemy też nawilżające maseczki do twarzy. Inną zaletą jest natychmiastowa pomoc ziół w przypadku bólu zęba, gardła czy stanach napięcia nerwowego. Samodzielna uprawa szałwii czy melisy w przypadku częstych dolegliwości, będzie idealnym pomysłem. Hodowane przez nas warzywa, będziemy mogli spożytkować przygotowując sosy, czy też przepyszne soki. Dzięki nim dostarczymy wielu cennych witamin, pomocnych w utrzymaniu dobrego zdrowia.

2) Rozwój manualny

Uprawiane zioła możemy wykorzystać w sposób bardzo kreatywny: możemy przygotować z nich chociażby zapachowe woreczki do szaf. Ich użycie w pracach artystycznych sprawi ogromną frajdę naszym dzieciom.

Pomysłów na wykorzystanie tego, co mamy zamiar uprawiać, jest bardzo wiele. Mając pomysł, co chcemy tworzyć, będziemy mogli ustalić jakie warzywa i zioła będą nam przydatne. Do wyboru mamy m.in. rumianek, szałwię, melisę lekarską, tymianek, pietruszkę naciową, szczypiorek ogrodowy, cebulę, sałatę, pomidory koktajlowe, seler liściasty.

O czym musimy pamiętać?

W przypadku, jeśli nie mamy w planie zakupić sadzonek roślin, a chcemy wyhodować je sami z nasionek, to musimy pamiętać o tym, by trzymać się dat wysiewu.

Szklarnia domowa czy szklarnia ogrodowa?

Jeśli wiemy już jakie rośliny wybierzemy, warto zastanowić się nad tym czy szklarnię zakupimy czy zbudujemy samodzielnie. W przypadku posiadania nawet niewielkiego ogródka, możemy rozważyć wykonanie szklarni ogrodowej, natomiast jeśli nie mamy takiej możliwości, warto założyć domową szklarnię, która dodatkowo ozdobi wnętrze naszej kuchni czy pokoju, a przy tym wypełni je pięknym zapachem.

1) Szklarnia ogrodowa

Jeśli posiadamy nawet niewielkich rozmiarów ogródek, możemy pokusić się o założenie małej ogrodowej szklarni. Zakup szklarni niewielkich wymiarów to koszt ok. 700 zł. Możemy rozważyć również zakup doniczek szkółkarskich. Są one przeznaczone do kiełkowania nasion i ukorzeniania roślin. Dlaczego warto ich używać w naszej szklarni?

Doniczki szkółkarskie są idealnym rozwiązaniem do skutecznej uprawy roślin, gdyż utrzymują odpowiednią dla roślin temperaturę i wilgotność podłoża, a jest to szczególnie ważne w przypadku etapu kiełkowania nasion. Doniczki takie wyprodukowane są z tworzywa miękkiego i elastycznego, co ma ułatwić nam wyciąganie z nich rośliny bez naruszenia systemu korzeniowego. W ich spodzie wycięte są otwory, które mają posłużyć odprowadzaniu nadmiaru wody. Są bardzo tanie, za małą doniczkę zapłacimy tylko 20 groszy. Cenną informacją może być również ta, że na rynku znajdziemy „doniczkopalety” – nie zajmą one tyle miejsca, co oddzielne donice. Będą dobrym rozwiązaniem do małej szklarni, gdyż zmieścimy w nich co najmniej 20 sadzonek. Pamiętajmy, by donice zakupić u producenta – tylko tam mamy gwarancję, że będą odporne na różne warunki pogodowe.

2) Szklarnia domowa

Koszt i wykonanie

Malutka szklarnia domowa, służąca do uprawy małej ilości podstawowych ziół kosztuje ok. 80-120 zł. Nieco większe i bardziej dekoracyjne zakupimy za ok. 150-200 zł. Możemy też w ramach naszego nowego hobby przygotować ją samodzielnie. Wystarczy przynieść z piwnicy stare akwarium lub je od kogoś odkupić za niewielką sumę, a na jego górze umieścić szklaną pokrywę.

Przygotowanie podłoża w domowej szklarni

Na spód szklarni wsypujemy różnej wielkości kamyczki oraz żwirek. Częstym zabiegiem jest również dodawanie potłuczonych donic, co ma zapobiec przegniciu naszych roślin w przypadku przelania. W przypadku szklarni domowej pomocne będą pojemniczki torfowe, w których zasadzimy rośliny. Wzrastająca roślina z łatwością przebije przez nie swoje korzenie. Pojemniczki te są ekologiczne, gdyż wkrótce ulegną rozpadowi.

Ważne rady

1. Najlepszym miejscem dla usytuowania mini-szklarni będzie parapet, lecz musimy wiedzieć by nie ustawiać jej w pełnym nasłonecznieniu.

2. Uprawianie w szklarni rośliny powinniśmy co jakiś czas przewietrzyć, otwierając drzwiczki czy uchylając jej pokrywę.

3. Podłoże szklarni powinno być cały czas wilgotne. Do jego nawilżenia można używać zraszacza z regulacją.

4. Jeśli mamy zamiar uprawiać różnorodne zioła i warzywa w jednej szklarni, sprawdźmy czy warunki tam panujące (temperatura, światło, wilgotność) będą równie dobre dla wszystkich roślin.

5. Warto dbać o to, by co jakiś czas umyć szklarnię – zapobiegnie to powstaniu groźnej dla zdrowia pleśni.

6. Rośliny, które podrosły, można przesadzić do większych doniczek.

Sprawowanie opieki nad własną szklarnią jest bardzo oryginalnym zajęciem, które nie tylko umili nam czas wolny, ale również dobrze wpłynie na nasze zdrowie i samopoczucie. W przypadku, jeśli poszukujemy nowej pasji – warto spróbować rozważyć ten pomysł!

Więcej inspiracji znajdziesz tutaj: http://www.formplast.pl/

Kółka do rusztowań – czy faktycznie są niezbędne?

Posted on : 11-12-2019 | By : SEOadmin | In : Offtopic

0

Odpowiednio dobrane kółka do rusztowań odgrywają bardzo ważną rolę. Dlaczego jednak są one niezbędnym elementem podczas wykonywania różnego rodzaju prac budowlanych? Krótko objaśnimy Państwu, jakie są główne powody ich używania oraz – przy okazji – zachęcimy do zapoznania się z naszą ofertą.

Na co wpływają kółka do rusztowania?

Mobilne elementy rusztowania, jakimi są koła, znacząco wpływa na stabilność rusztowania – ich trafny wybór stanowi o jakości i bezpieczeństwie wykonywanej pracy. Pozwalają one na bardzo szybkie przestawienie całych rusztowań bez konieczności ich demontażu. Biorąc pod uwagę masę całej konstrukcji, możliwość jej szybkiego przenoszenia zapewnia wygodę i sprawne wykonywanie pracy. Tak drobny element może znacznie przyspieszyć działanie, warto więc rozważyć jego zastosowanie nawet jeśli wykonywana inwestycja jest skromna. Rusztowanie jest stabilne i nie przesuwa się, dzięki wyposażeniu kół w wygodny hamulec, którego obsługa jest niezwykle prosta. Koła do rusztowań dostępne są w obudowach z trzpieniem gwintowanym, dzięki czemu uzyskujemy możliwość regulacji wysokości. W sprzedaży często dostępne są także podstawy do rusztowań z gwintowanym trzpieniem.

Najczęściej wykorzystywane rodzaje kół do rusztowań to: elewacyjne, ramowe, modułowe, choinkowe. Wymogiem użytkowania rusztowań z kołami jest posiadanie przez nie odpowiednich atestów. Kółka do rusztowań z atestem posiadają wzmocnioną konstrukcję, dzięki czemu masz pewność ich jakości oraz bezpieczeństwa pracy. Kółka do rusztowań skonstruowane zostały w celu przenoszenia ładunków o masie ponad 200 kilogramów, zatem dzięki posiadaniu atestu mamy pewność, że koła są solidne i trwałe. Nasza firma zapewnia Państwu koła najwyższej jakości. Proponowane przez nas zestawy do rusztowań oparte są na kołach metalowo-gumowych, przenoszących obciążenia do 250 kg. Zaproponować możemy średnice trzpieni gwintowanych:

  • fi.26mm,
  • fi.32mm,
  • fi.42mm

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą produktową. W naszej ofercie znajdują się nie tylko różne rodzaje kół do rusztowań, ale polecamy także inne niezbędne w pracach wysokościowych produkty. Wszystkie dostępne u nas koła do rusztowań podzielone zostały na trzy kategorie: zestawy z rurą, zestawy z regulacją wysokości oraz podstawy do rusztowań. Koła, które znajdziecie Państwo w naszej ofercie wyróżniają się niezwykłą trwałością i odpornością na działanie niekorzystnych czynników zewnętrznych. Rusztowania z naszymi kołami zapewnią przyjemną, efektywną i bezpieczną pracę na wysokości. Nasze koła dobrze spełnią swoją rolę placach budowy, zapewniając stabilność i mobilność rusztowania.

Więcej informacji na temat kół do rusztowań, jak i same koła znajdziesz tutaj.

Ważne zmiany dla sprzedawców Allegro – wycofanie starego szablonu HTML

Posted on : 09-11-2019 | By : SEOadmin | In : Offtopic

0

Allegro jest jedną z największych, a zarazem najpopularniejszych platform sprzedaży w Polsce. Z serwisu tego korzysta mnóstwo sprzedawców, którzy w wielu przypadkach są od niego całkowicie uzależnieni. Co pewien czas portal ten jednak przeprowadza gruntowne zmiany, które mogą zmusić jego użytkowników do gruntownych zmian w swoich aukcjach. Jedną z najistotniejszych aktualizacji w ostatnim czasie jest definitywne wycofanie szablonów HTML na Allegro, przez którą niejeden sprzedawca może mieć niemałe problemy.

Innymi słowy, przestarzałe szablony zostały zastąpione nowym, ujednoliconym systemem, który ma za zadanie wprowadzenie konkretnych norm dla sprzedawców, a także ułatwienie nawigacji po stronie. Ogólnym celem aktualizacji jest uczynienie Allegro bardziej przyjaznym dla kupujących, a także unowocześnienie oraz usprawnienie go.

Należy podkreślić, że zmiany w HTML na Allegro są obowiązkowe, dlatego każdy sprzedawca musi zaktualizować swoje szablony do nowej formy – w przeciwnym razie nie będzie się w stanie dłużej prowadzić aukcji. Może być to proces nieco skomplikowany, warto zatem wyjaśnić sobie nową specyfikację krok po kroku.

Które z wprowadzonych zmian są najważniejsze?

Aktualizacja HTML na Allegro jest dość obszerna, lecz zapoznając się z jej najistotniejszymi aspektami, można szybko dopasować swój kanał sprzedaży do nowych wymagań. Prawdopodobnie najwięcej zmian dotknęło same zdjęcia dołączone do ogłoszeń. Na portalu tym wprowadzone zostały następujące uaktualnienia:

  • Limit 8 zdjęć na jedną ofertą (lub 16 w przypadku kategorii takich jak Nieruchomości, Samochody oraz Motory i quady)
  • Obsługa zdjęć w wysokiej rozdzielczości, sięgającej nawet 2560 x 2560 px
  • Regulacje związane z obrazem miniaturki (może widnieć na niej tylko pojedynczy produkt, wymagane jest białe tło oraz całkowity brak logo lub znaczków wodnych naniesionych na zdjęcie)
  • Obsługa filmów oraz plików PDF (głównie w celu zamieszczenia dodatkowych certyfikatów lub instrukcji)
  • Możliwość edycji zdjęć dla bieżących ofert

Warto także pamiętać o zmianach obejmujących:

  • Edytor opisu – nie znajdziemy już standardowego edytora HTML na Allegro, gdyż zastąpiony on został wyspecjalizowanym, dedykowanym edytorem ofert o bardziej elastycznym działaniu oraz przyjaznej dla użytkownika obsłudze.
  • Obowiązkowe parametry – w celu ułatwienia sortowania i filtrowania wyników, sprzedawcy będą musieli dołączyć do swoich ofert i aukcji zestaw określonych parametrów technicznych.
  • Podział opisu produktu – nowa forma opisu posiada specjalne, wydzielone sekcje, w których zamieszczone są informacje dotyczące warunków zakupu oraz samego sprzedającego.
  • Przejście z http na https – dodatkowe zabezpieczenia portalu były koniecznością, lecz wiążą się także z zablokowaniem odnośników pochodzących ze stron zewnętrznych.
  • Możliwość dodania punktów odbioru osobistego

Nie ulega wątpliwości, że nowa aktualizacja wymaga dogłębnej przebudowy swoich dotychczasowych formularzy, lecz przy odrobinie pracy, jest to zadanie jak najbardziej wykonalne.

Hurtownia artykułów spożywczych – bardzo ważny pośrednik

Posted on : 09-11-2019 | By : SEOadmin | In : Offtopic

0

Kiedy tylko potrzeba nam zapasów żywności, wiemy dokąd się udać – każdy sklep spożywczy wita nas półkami kolorowymi od najróżniejszych produktów i półproduktów, z których później można wyczarować coś dobrego do jedzenia albo bardzo szybko zaspokoić głód gotowymi produktami. Ale czy zastanawiamy się czasem, skąd całe te kolorowe zapasy trafiają do naszego osiedlowego sklepu? Kiedy już powstaną w gospodarstwie albo fabryce producenta, trafiają do hurtowni – a z niej do sklepu. Ale czy to jedyna wersja tego schematu?

Hurtownia artykułów spożywczych: środkowe, a może ostatnie ogniwo?

Hurtownia to specyficzny rodzaj firmy. Skupuje i przechowuje gotowe produkty, a jednocześnie dba o to, żeby miały dokąd wyruszyć w dalszą drogę – i by ostatecznie trafiły do konsumentów. W jaki sposób o to dba? Oczywiście dzięki pracy sztabu ludzi, z których każdy dba o inne aspekty pracy hurtowni. Trzeba dbać o dobre kontakty handlowe z producentami, a pozyskane od nich rzeczy przechować tak, żeby nie straciły na jakości i wartości – a potem odsprzedać je komuś, kto zechce nimi dalej handlować. Kiedy już umowy zostaną podpisane, hurtownia musi zadbać jeszcze o to, żeby zamówione partie towaru trafiły w określonym czasie i w określonej ilości do konkretnego sklepu.

Przed każdą hurtownią stoi więc niemało wyzwań, a warto zaznaczyć, że musi stale pracować z zegarem i kalendarzem w ręce, wszystko musi być dobrze zaplanowane i skoordynowane, a i sama hala hurtowni musi zapewniać artykułom dobre warunki do przechowywania. Hurtownia to środkowe ogniwo konsumenckiego łańcucha – a w każdym razie w tym najbardziej tradycyjnym układzie, wypracowanym przez wiele ostatnich dekad.

Ale czy hurtownia artykułów spożywczych musi poprzestawać na roli tego pośrednika, o którego istnieniu wiemy tylko teoretycznie? Absolutnie nie, wiele z nich decyduje właśnie na wyjście z cienia i wystąpienie z tego potrójnego łańcucha, o którym była mowa. Ośmiela je do tego w pewnym sensie specyfika dzisiejszych czasów – to, że konsumenci coraz chętniej korzystają z możliwości robienia zakupów online. Sami nie wybierają się do stacjonarnych sklepów, tylko wybierają listę zakupów za pośrednictwem witryny internetowej i czekają na przesyłkę z hurtowni. Te po prostu rezygnują z wchodzenia w kontakty biznesowe ze sklepami, a bywa że zapraszają do siebie klientów, którzy wolą sami przyjechać po zakupy, ale wolą zrobić je właśnie w cenach hurtowych, czyli niższych niż te, które zaoferują im później supermarkety. W każdym razie korzystanie z usług hurtowni staje się coraz bardziej popularne wśród konsumentów – i